Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Isnin, 28 Mac 2011

Sewaktu ketika dahulu

Salam pagi Isnin

Tetiba aku teringatkan mereka ni semua..oh rindunya pada teman2 opis lamaku kat PBD..waktu ni Kursus kat PD mlm sebelum dinner sempat kami bergambar..rupa2nyer sorang demi sorang meninggalkan opis tersebut termasukla aku membawa diri ke Pahang..

Gambar di atas tu rasanya tinggal 8 org je yg masih setia dgn JPP yg lenlain dah cha alif butt hahaha...alasanya nak dok dekat dgn umah, nak jaga family, nak rasa suasana baru n ada gak nak ikot suami (aku la tuh heheh)...

Gambar ni plak aku yg bertudung belang2 rimau heheh time ni dah pregnant..yg lenlain Yana tu dah bertunang n nak kawen, Rini dah selamat bersalin, Mag dah kawen kot, dah n Azreen aku tak tau statusnye skrg..


Gambar ni membuatkan aku rindukan mereka huhuhu..ni antara insan2 istimewa n rapat dengan aku kat opis (dari kiri Kak Pah, Rini, CC Salimah n Kak Normah)..time bekpes kat restoran Mamak Ali Maju,g pasar tani hari Rabu, g Watson, KFC, Mcd, mkn tgh sama2 kat kedai 2 musim (walaupun mahai tapi sedappp)lebih2 g dgn Kak Pah tersayang..time ni waktu lunch n hari terakhir aku berkhidmat kat opis tu huhuhu Kak Pah belanja makan..tq Kak Pah...

"Tuai padi antara masak"
Esok jangan layu-layuan
Intai kami antara masak
Esok jangan rindu-rinduan




Tiada ulasan:

Catat Ulasan