Sabtu, 19 Februari 2011

Tiada Yang Lama Tiada Yang Baru

Cewahhh tajuk mcm dlm rancangan realiti tv1 tu la plak hehe..bukan ape arini Ammar dapat bergambar dgn Datuk Aziz Sattar masa g kenduri kawen pagi tadi..Ammar bukannya kenal pon disebabkan mama & papa Ammar excited nak bergambar dgn Atok Ajis ni maka Ammar la jadi umpannya..sowi ye cyg..

Atok Ajis masih segak & nampak awet muda betoila padahal umur dia dah 83 thn..tersengeh je cobak lihat gambar ni



"kusss semangattt..berat cucu atok ni"


Bila Ammar dah besar nati bolehla mama tunjukkan gambar kenang2an bersama atok ajis ni..pelakon lama yang hebat masa zaman dulu2. Papa pon tak ketinggalan juga nak bergambar dgn Aziz Sattar ermmm sabor jela..gambar mama langsung takde sbb mama yg tukang snap gamba tuh...



"senyum tak perlu kata apa2x..."