Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Khamis, 21 April 2011

Tayangan Eksklusif..

Salam petang Khamis

Arini aku nak cerita pasal tempat kerja aku skrg ni..sgt2 simple n sederhana sahaja nak dibandingkan dengan opis lama yg pernah aku bertugas kebanyakkanya yg terkini..opis baru meja, kerusi, sumenye fesyen lame..huhuhu..aku start bertugas di sini pd bln Mac 2010 disebabkan aku mintak tukar ikot suami.

(Clear kan meja aku..nak masok blog katakan hihii bukan takde keje tau..)

Anda sume nmpk tak langsir biru yg labuh tuh..jgn tak tau bila selak dibelakang tabir tu bermacam2 khazanah sejak zaman Pak Abbas ada..seram akak ok..memula tu akak sgt terpaku n terpana opis apekah ini??? sgt sedeh melihatnya..tetiba time tu mcm nak balik semula kat opis lama tauu..tapi alang2 menyeluk pekasam..ku teruskan jua bertugas kat opis nih..staff tak ramai 10 org je. Kerja pon takdela tensen sgt..lama2 aku rasa seronok keja kat cni..kat bwh ni antara pemandangan dlm opis aku..sowi la ye kalo ianye meyesakkan mata anda2 semua hehee opis kechik la katakan..:):)




(Bahagian depan kiranye tempat kaunter pertanyaan org yg dtg membeli susu)

Setakat ni je la dulu yg dapat di ceritakan..takdela eksklusif sgt spt yg di war2kan hehehe...Sekian.

1 ulasan:

  1. hihi.. suka tgk ofis u. walaupun banyak khazanah lama & old-fashioned tapi nampak dekatttt di hati. ofis i sendiri pn i rasa x mesra & dekat di hati i. aduhai... bila nk serasi dgn ofis sendiri nih?

    BalasPadam